15/11 2008

goe bezig

0

daar bij ebay! Ik kreeg net een mailtje van Michelle Poortman dat mijn foutief aangerekende verkoopskosten werden gecrediteerd. Na vier of vijf dagen stilte plots dit bericht van hun:

Beste Niko,

Bedankt voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u uw object twee maal
opnieuw heeft moeten aanbieden, omdat er kopers waren die het object
eerst wouden ontvangen alvorens ze een betaling gingen uitvoeren.

Ik heb dit zorgvuldig bekeken en alle kosten voor object ‘xxxxxxxxxxxxxx’
en ‘xxxxxxxxxxxxxx’  op uw verkopersaccount gecrediteerd.
De creditering kunt u terugvinden op uw rekeningoverzicht.
etc

Dat hebben ze daar goed gedaan. Ik was echt in de overtuiging dat ik ‘njet‘ op het request ging krijgen, dat het een hevige discussie ging zijn, bellen met de klantendienst, etc… Maar neen:
we hebben het uitgezocht & er is een fout gebeurd & hier is uw geld terug… dat zijn zinnen die je niet vaak tegenkomt van grote bedrijven.
Fantastisch vind ik dat, ‘t zou er vaker zo aan toe moeten gaan. Ge wilt niet weten wat je soms moet doen om bij een telecom provider een foute factuur recht gezet te krijgen.

En onderaan de mail stond er:

Het spijt me dat u geen goede ervaringen hebt opgedaan met deze
eBay-gebruiker. Ik wens u voor de toekomst veel succes met uw andere activiteiten op onze site.

Bij ebay, daar weten ze wat customer support is… chapeau!

Leave a Reply